Sunday, January 29, 2012

Siapa kena niklaus teo? please saya kena fitnah

Saya nak bagitau. saya sudah difitnah. siapa niklaus teo? saya tak faham cerita sebenar tapi orang tu buat saya dengan seseorang bergaduh. please, kalau dia ada baca blog ni, tolonglah beritahu dia siapa awak. saya sekarang rungsing sangat. tolong lah.. apa yang harus saya lakukan? saya sayang sangat kat dia. tapi dia tuduh saya buat sesuatu yang merosakkan hidup dia. siapa niklaus teo? siapa yang menyamar jadi niklaus teo? tolonglah kalau awak tak suka saya berhubung dengan dia, saya akan ikut cakap awak tapi tolonglah clearkan nama saya je. saya pun tak faham cerita sebenar. yang saya tahu lelaki yang saya cintai kata saya send email kat niklaus teo, tapi kejap tu kata saya menyamar jadi niklaus teo.

kawan kawan, tolong doakan supaya kebenaran terbongkar ye. saya dah puas doa, saya dah puas merayu tapi saya masih temui jalan buntu. please... doakan saya..

kepada niklaus teo,

saya janji saya akan tinggalkan dia.. tapi tolonglah bagitau dia, saya tak salah. saya tak sanggup dituduh dan dihina oleh dia. saya nangis siang malam.. please.. cakap kat dia saya tak salah.....


4 comments:

  1. Sy simpati dengan sis.. Moga tabah, mendapat kekuatan baru dan suasana jernih semula.. Harap dapat diselesaikan dengan cara yang terbaik..

    ReplyDelete
  2. be strong ok.we bloggers will support u

    ReplyDelete
  3. Samizul: aThanks tolong doakan akak kuat ye

    blogtilldrop: saya pun tak faham,tiba tiba saya dapat tahu ada orang gunakan nama saya untuk buruk buruk kan orang yang saya sayang. saya tak faham juga tapi saya dah putus asa.hanya redha je

    kumbang jingga : thanks ye.. saya ni tak pandai sangat internet internet.buta it tapi masih ada otrang gunakan catra itu untuk buat saya berpecah belah..

    please doakan ye.. saya nak sangat orag yang buat fitnah tu mengaku

    ReplyDelete