Thursday, September 5, 2024

Herbal Aromatherapy inhaler stick - Sunnahloka (Version Deep Sleep)

Hello, wonderful people!😍


Today I nak share my experience using the herbal inhaler stick from Sunnahloka. Previously, I mentioned that I couldn’t give any feedback on the product because I was already sleeping well and couldn’t provide a proper review. You can check out the previous post here . Tapi I sekarang sudah pun guna almost 2 weeks now. What I can say that this product sangatlah function teruk kat I. I’ll tell you about this “Deep Sleep”. Apa yang I noticed ialah:

  1. Ada satu malam ni, which was last night, I rasa dah start nak kena imsonia. Lepastu, my husband pun gave me the “Deep Sleep” inhaler, and surprisingly, I was able to fall asleep. I pun tak tau berapa lama I ambil masa untuk tidur kerana ianya sangat sangat cepat. Tak sempat pun nak kira kambing biri biri melintas pagar tu.

  2. Selalunya bila I tidur,  I often wake up in the middle of the night and need to go to the toilet. I memang tak boleh nak elak, otherwise, I have trouble falling back asleep. Tapi bila I dah pergi toilet and buang air, dia akan buat tidur I tergangu dan boleh menyebabkan I tak dapat tidur dan rehat yang cukup. I end up feeling like I haven’t slept enough. However, ever since I started using this inhaler, especially the “Deep Sleep” one, tau tau nak Subuh dah.

Oh, and I just found out that this product is from Fatin Nabila, who was once viral dulu dekat tiktok yang antara video dia pernah dikecam oleh natizen akibat cara penyampaiannya yang tak bersesuaian,  but she has since apologised. One of her TikTok videos ada juga beritahu yang she experienced anxiety disorder, which led her to create this product. Kudos to her. This product is really helpful. You can check out her TikTok here.

Until next time, keep smiling!

' Ain


17 comments:

  1. Menarik... Saya pun sekarang ni mesti akan terbangun dalam pukul 2-3 pagi sebab nak ke toilet, lepas tu mesti rasa haus nak minum. Bila dah lepas hajat dan minum, end up terkebil2 dalam gelap. Sepatutnya bangun buat tahajud ke apa tapi tak 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah. faham perasaan tu. kadang tu dah stress tak boleh tidur camne pulak nak bertahajud kan. berhuhu jelah di dalam gelap

      Delete
  2. Bagus ni kalau susah nak tidur sangat membantu cepat tidur. Tak sempat nak kira kambing biri-biri ek. Terima kasih share.

    ReplyDelete
  3. Issh makin teringin punyaaa. Tp tuhlah kalo beli online agak susah buat saya, Krn biasanya saya tak lama kalo ke KL. Krn itu nak cari di toko offline. Dah cari shoppee Indonesia, tak ada jual

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi fanny. Saya beli di tiktok: https://vt.tiktok.com/ZS2BqFfjL/. Tapi saya tak pasti kalau boleh di post ke Indonesia. Saya akan keep update kamu ye kalau jumpa yang offline

      Delete
  4. bagus ni bantu mereka yang hadapi masalah sama...
    deep sleep tersangatlah penting bila umur semakin meningkat ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emm betul juga kan. bila fikirkan balik, saat umur 20an dulu pantang ada tempat bersandar. duduk pun boleh tidur.

      Delete
    2. tu laa.. sy even bunyi plastik terbang pn bleh terjaga... adoiii payah betul nk lena betul2

      Delete
  5. saya memang boleh tidur nyenyak sehingga sukar untuk bangun pagi hehehe.. rasanya boleh juga cuba ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak takut saudara tak bangun sampai tengah hari nanti .

      Delete
  6. Eh bagus sangat product ni...SA kadang-kadang hadapi masalah yang sama

    ReplyDelete
  7. Bagus juga produk ni . CCL kadang pun memang susah nak tidur ..

    ReplyDelete
  8. wahh menarik ni.may be i can try later, sbb i jenis light sleeper, senang terjaga..so my routine..tidur awal (before 10 pm), so even terjaga awal, i already have many hrs of sleep

    ReplyDelete
  9. Kadang2 bila tak boleh tidur tu rasa tak fresh je pagi esoknya kan?. Bagus ada produk ni.

    ReplyDelete