Monday, September 9, 2024

Introducing a New Voice: Izzairin Zulkaflee

Hi There,

It’s been a while since I last blogged about other bloggers. I still remember how 10 years ago we used to make posts about our blogger friends, especially to introduce new bloggers who joined our community kan? So today I nak introduce sahabat I yang baru sahaja membuat posting pertamanya pada minggu lepas. Alhamdulillah masih lagi ada kawan kawan baru yang nak berblog. Untuk pengetahuan you all, she was the one who encouraged me untuk meneruskan dunia blogging ni to share my thoughts and feelings. Especially pada ketika itu I baru sahaja dilanda musibah dan very depressed. Dan kerana itu lah my first posting here, tentang kehilangan anak syurga I, Khadeeja setelah sekian lama I stop untuk membuat entry. Thanks Izzairin.

By the way, kawan I ni very talented in writing poetry.  Di dalam IG beliau, penuh kata kata indah hasil karya beliau. Seriously bakat beliau memang hebat. Jadi kerana itu terpanggil I untuk memberikan cadangan  kepada beliau untuk mengumpul kesemua puisi beliau di dalam blog. Lebih mudah untuk melihat hasil tulisan beliau yang sangat indah. It would be a shame to let such talent go unnoticed. At the very least,  bila beliau melihat karyanya tersusun elok di dalam platform blogger ini, it will surely akan memberikan inspirasi buat beliau berkarya hebat lagi. So, I am proudly introducing my friend’s blog:

https://izzairinzulkaflee.blogspot.com/



Dan dengan rendah hati, saya memohon sahabat sahabat blogger I yang di kasihi untuk follow blog beliau and offer words of encouragement so she continues to create wonderful work.

Till we meet again,

' Ain




9 comments:

  1. selamat datang ke dunia blogging Izzairin

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. terima kasih uncle, saya dah follow back maaf lmbt sbb tak pandai sgt dengan blog ni

      Delete
  3. hi. MZ buat kunjungan balas. tq sbb sudi drop komen kat my lil blog.nanti i visit your fren's blog jugak

    ReplyDelete
  4. Terima Kasih byk Ain :') i merangkak nak comment pun xtahu. BTW its a good start insya Allah.

    ReplyDelete