Monday, November 22, 2010

Fell in love with android

Emmm.. Lama rupanya aku tak update blog aku sendiri... btw aku baru dapat phone baru Samsung galaxie 5.... actually, samsung bukanlah pilihan pertama aku. aku kan sibuk cari c3 pink.. tapi lama giler tunggu pun tak sampai sampai pon... akhirnya kawan aku lak... sibuk je kata belilah galaxie 5. murah dan android phone.. apa lah android phone ni??? aku kata nokia lagi best lah.. lagi cantik. dia kata tapi tu symbian. android phone better... u no regret one.... aiyaa.... lagi lagi android.. apa android phone ni? aku pun survey...
rupenye.. os dia.... operating system... best woo.. dah dua minggu pakai... tul kata dia( hehehe di samping guna duit dia dulu) ... no regret wo.. aku gi je kat mana mana yg ada wifi... d.load je apa apa apps... game lah.. personal diary lah... apa je bagai... bila aku rasa app tu tak best aku delete je.. .. tapi... dia pakai iphone 4 lagi best... cuma aku suka lah galaxie 5 ni... comel... aku ambil warna putih... feminine je.. btw... aku sekarang dah ada appp yang boleh jaga period aku dan juga aku ada personal trainer ... hari sabtu je.... phone aku bising..... hantar msg... time for running.. aiyooo.. nak tdo pon tak senang..

1 comment:

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...