Thursday, December 16, 2010

Bila MASA AKU tiba

ohh... malam tadi on the way back from office memang mengantuk gila... aku pun tak faham kenapa...tahap mengantuk tu sampai nak termasuk lane sebelah... perjalanan pun bukannya jauh sangat. KL to Shah Alaam je... tapi rasa cam nak berhenti je kat mana mana station minyak... tapi cam tak logic je... Pastu sampai rumah... terus tidur.... ....
Pukul 6.00 alarm berbunyik.... dah lah bunyi ayam berkokok kokok... menyampah gila.... pergi snooze... snooze lagi... dan lagi... end up... mak aku kejut....
MamaKau tak nak keje ke.. kau cuti ye
Aku: mestilah keje... oghang snooze phone jap... lagi sepuluh minit dia bunyi lagi
MamaMacam dah sepuluh kali je dia bunyi... kau masuk lambat ye
Aku: masuk lambat apa lak.. pukul 6.45 bangunlah
Mama: Ni dah pukul 7.30 ni...
Tanpa menjawab terus melompat masuk bilik air... pelik tul... apa masalahnya ni... apesal penat sangat... nak kata bersukan pun tak juga....
Pas mandi, aku rasa sakit sangat kepala ni...
berdenyut denyut... apa ni... apa dosa aku... (mula merepek ... dan berjiwang jiwang... padahal dah lambat gi keje)...
Sampai Office buat buat muka serius je....(Orang dah lambat... camnilah... )
Pastu sakit perut lak...emm.. sedih sangat.. macaam macam berlaku...
lambat pergi kerja, migrain, sakit perut... aku dosa ngan mak aku ke?? ke balasan suka marah marah kat bf aku...
takpelah... aku pun masuk toilet...

OHHHHHHHHHHHH....... rupanya..... Masa Aku Dah tiba...... hihihihihihihi... patutlah emo semacam..... kui kui kui

No comments:

Post a Comment

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...