About Us

Monday, May 27, 2013

Neckline Slimmer buang dagu berlapis... Berkesankah?

Salam...

Alhamdulillah dah masukkan duit kat dalam akaun dealer untuk produk Neckline Slimmer. Apa neckline slimmer ni? Hasil dari bacaan dalam internet dan juga FB dealer, Neckline Slimmer adalah satu alat yang membuang dagu berlapis atau lemak yang terdapat di dagu dengan pantas. produk ni adalah hasil dari penyelidikan Pakar Fisioterapi dunia iaiatu Paul Younane. Hasil dari kajian saya pula..iaitu hasil melawat lawat blog dan akaun youtube yang pernah gunakan produk ni iaitu rata ratanya adalah orang putih, feedbacknya sangat bagus. tapi ada juga yang kata tak bagus. Saya tak berani nak kata apa. duit baru masuk pagi ni, insyallah dalam minggu ni dapat.. nanti kalau dah guna saya akan tulis review lah ye untuk produk ni. dimana katanya boleh nampak kesan dalam masa dua minggu. tak tau lah  betul ke tidak lah. belum cuba belum tau kan?

Antara keterangan produk adalah seperti di bawah ni :

  • Bentuk dagu yang cantik dan runcing
  • hasil yang hampir sama dengan pembedahan kosmetik yang tentunya mahal
  • hasil yang sungguh pantas iatu seawal 2 minggu
  • kepuasan dan keyakinan pada kecantikan diri sendiri
Cara cara menggunakan produk ini pula adalah :

  1. Masukkan spring regangan mengikut tahap kesesuaian
  2. buat pergerakan seperti disarankan selama 2-5 minit
  3. mulakan dengan regangan yang ringan dahulu
  4. ulang setiap hari sehinga dapat kesan yang di ingini
mudah kan cara penggunaannya? isy.. tak sabar nak guna ni dan buangakan lemak kat dagu macam kat bawah ni

ni gambar closed up.. ternyata kan anda tak dapat membezakan antara pipi, dagu, leher.. insyallah.. mungkin perubahan ketara lah harapnya lepas guna neckline slimmer ni...

1 comment: