Thursday, August 13, 2015

Restoran Absolute Thai memang sangat Thai

Semalam saja nak fefeeling ala thai. 
hehe.. taklah.. actually aku ngan Asyraf now sibuk nak kuruskan badan..
Mak Asyraf dah bising.. perut dah kedepan..
Tapi orang kata kalau lelaki perut kedepan ..
tu lambang kebahagiaan
Tapi masalahnya tahun depan dah nak kawin.. naati takut lak roboh pelamin kan..
So now kitorang tengha diet yang fefeeling atkin. (konon.. padahal taklah sangat)

Tapi semalam nak pergi cari baju kat IOI city Mall..
Nak cari baju Asyraf...
Tapi masuk masuk je .. keluar kat bahagian restoran restoran..
kami memang pantang nampak makanan..
masing masing dah telan air liur
Asyraf tanya " Apa kata malam ni kita skip diet?"
aku jawab " Tak mohh... nak diet"

Tapi sekali lalu kat depan kedai Absolute Thai... huhuhuhuhu
Aku " so nanti nak makan apa?"
Asyraf " Jom  tengok menu"...
Aku" Nak makan ringan ringan lah".. hihi sempat lagi fikir  nak diet.. rasa bersalah kat diri sendiri kotttt



Bawah ni gambar menu dia.. macam surat khabar...Asyraf kata jimat tul kedai ni.. tapi aku kata ni baru INN....

Asyraf selalu tak habis air.. so aku share je... ice lemon  tea.... sekali. berebut minum... pasai apa???
pasai pedasss sangat

Ni Mee hoon TomYam Asyraf punya.. sedap.. I like..

Ni Pulak aku punya.. budak yang fefeeling nak diet.. order lah glass noodle salad.. sebab kawan aku penah cakap yang makan suun leh kurus..

last last balik rumah check calorie.. tinggiiii sangat.. lebih kurang empat ratus lebih untuk satu cawan..

aku nak sedapkan hati.. aku rasa dalam mangkuk slaad aku tu ada separuh cawan je kan?? huhu 
tapi serius rasa dia best.. cuma pedas menyengat.. agak kurang sesuia nak meratah camtu... sekian.

7 comments:

  1. tomyam memang sedap..keharuman daun limau purut...urgh lapar perut

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. sedap sangat.. memnag fail kalau lalu depan kedai Thai

      Delete
  2. Replies
    1. memang sedap.. tapi perlu diingatkan.. kalori tetap banyak.. huhu

      Delete
  3. Hi there! May I know which bridal that your sister booked fr her wedding day?

    ReplyDelete
  4. Bersemangat kuruskan badan nak naik pelamin...kikiki...akak tumpang seronok...ehem2 mee hoon tomyam tu sedapnyeeee....

    ReplyDelete

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...