Tuesday, November 13, 2012

Kurus dengan lemon




Saya beli lemon. Satu je sebab nya.. nak maintain kurus.. Tapi kenapa lemon? Well, today saya nak share the benefits of amazing lemon J
Okey, sebelum tu nak bagi tau yang paling baik ialah di waktu pagi sebelum makan apa apa, is the best time for you to drink a hot lemon juice. Btw for me, saya memang hantu coffee.. so sorry lah untuk ambil lemon early in the morning. Selalunya saya ambil after lunch or before lunch...

Khasiat lemon :
1) improve keupayaan badan anda agar boleh absorb nutrient nutrien penting dengan lebih baik. Kegagalan badan anda berbuat demikian boleh menyebabkan cepat berasa lapar walupun sebenarnya badan tu tak lapar pun lagi.
2) lemon kaya dengan vitamin c... of course boleh boost your immune system.
3) lemon juice juga boleh flushed out apa apa yang tidak diperlukan oleh badan kita dan juga toxin. So process menguruskan badan lebih mudah dan cepat selepas kita buat detox ni. 
4) anti penuaaan.. pasni dah tak yah risau pasal wrinkles or what so ever. For me, yang saya perasan, blackheads hilang. Kulit lebih clear.
5)Selain itu, ia juga sangat berkesan untuk memperbaiki bau nafas anda...


Okey... tak silap saya juga, beyonce juga kurus dengan lemon detox.
So kesimpulannya dengan minum lemon juice, bukan sahaja boleh kurus malah kulit pun cantik... anda kekal muda . suami pun sayang


gambar ambil dari google

1 comment:

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...