Thursday, August 31, 2017

Bateriku.com Service terbaik

Malang memang tak berbau. 

Bayangkan pagi pagi ko nak pergi kerja... tetiba kereta tak boleh start.
tak hangin satu badan?

Tapi... Alhamdulillah nasib baik ada bateriku.com
Service memang terbaik.

Aku call dalam pukul 730. Dan dalam masa tak sampai satu jam mekanik dah sampai. 
Sebenarnya diorang start kerja dari pukul 7 pagi. Tapi pagi tadi dah ada orang lain call so aku terpaksa tunggu turn aku. Tapi apa ada hal. Kalau ko nak pergi bengkel atau kedai aksesori lagi lah leceh kan. Tapi dengan bateriku.com... hanya perlu call dan mereka akan datang hingga ke pintu rumah..

Ni lah van hijau comel yang sangat sangat membantu aku



Nampak tak berkotak kotak tu bateri. Dia suggest Amaron.Katanya lebih stable.. bla bla bla.. semua benda teknikal dia cakap aku tak paham. Asyraf faham kot...

Asyraf tengah dok dengar explaination

Nilah abang makenik/ technican (aku tak tau panggil apa) tapi aku nak bagitau yang brother ni memang terbaik.. TQ Faizal.. customer service terbaik.. Hope adalah boss dari bateriku.com ni baca..


Total kami kene bayar RM 195
Terima kasih bateriku.com



No comments:

Post a Comment

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...