Tuesday, March 12, 2013

Galaxy note 2 vs Anak Haji Rahman

Minggu lepas kita enam beradik keluar dengan papa.sebab nya nak beli galaxy note 2 untuk adik nombor 2.
Dan tak di angka sangka kereta habis minyak...aishh.... Padahal dah pesan banyak kali kat papa suh isi minyak.dah beekelip kelip kot ..papaku memang degil

Tengoklah muka stress masing masing .....





Hahaha. Tapi itu hanya kekal tak lebih dari sepuluh minit.

Bila enam beradik anak pakcik rahman ni berkumpul ..ada je nak dibuat.


Tengoklah yang buat lawak

Ler yang nak posing posing pon ada


Tak tengok lagi yang nak berlagak ngan jam dia tapi tak bole blah yang kontrol cun kat depan.

Ais....rindu u all. Bila lah nak berkumpul enam beradik lagi ni











2 comments:

Arjuna Silvera said...

hahaha...jadi beli tak note 2 tu

belogkiter said...

haha. akhirnya jadi juga beli.. tapi tak sempat nak cari cover handphone pasal dah lambat :)