Monday, July 22, 2013

Suasana berbuka di Masjid As Syakirin KLCC



Suasana sebelum berbuka... selalunya mesti ada nasi berlauk, kurma, kuih tepung pelita dan bubur lambuk.. alhamdulillah.. kenyanag lah.. pukul 5 ada tadaruss sampailah pukul 6.30, lepas tu pukul 6.30 pula ada ceramah dari ustaz jemputan ataupun Imam sendiri..
 
Selalunya kita diberi masa 10 minit untuk makan kalau nak ikut maghrib berjemaah bersama then lepas tu sambung balik makan. aku ni.. buruk lantak.. selalu je makan sampai habis.. pastu buat maghrib sendiri..
Pastu terus tunggu isyak dan tarawih
Ni pula lepas berbuka.. ramai yang dah pergi sembahyang.. aku yang buruk lantak masih makan..

2 comments:

  1. Wuaa... ramai sekali nih..
    kalau disini masih blum ade acara macam tu :'(

    ReplyDelete
  2. tahun ni berbuka di rumah je..

    ReplyDelete