Monday, March 2, 2015

Terima kasih ex boyfriend

Setiap  apa yang berlaku pasti ada sebab nya.
Kalau orang putih cakap everything happens for a reason.
Semua pun sudah di tetapkan.
Kalau ini tak berlaku mungkin itu takkan terjadi.
Begitulah sebaliknya.
Walaupun kita tak dapat apa yang kita ingini.
Jangan sesekali kita mengalah dengan apa yang kita percaya.. lebih lebih lagi pada Dia yang Esa. Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya.Percayalah
Mungkin hari ni kita tak Nampak. Tapi esok esok baru kita rasa.
Pernah satu ketika cinta monyet saya di rampas orang ketiga
Malah cinta monyet saya tikam belakang saya
Sedih mengalahkan orang mati laki
Pergi kerja pun takda semangat
Sampaikan bos panggil.. katanya “ one day you should thank him.. tell him that... thanks for giving me this experienced.”
Sekarang baru faham.. memang kalau jumpa si cinta monyet..
Nak cakap.. terima kasih sebab tinggalkan saya. Saya jadi lebih kuat. Saya jadi lebih pandai menghargai . saya lebih maju dari sebelumnya. Terima kasih untuk segalanya...

Walau di saat sedih mahupun di kala suka.. mari kita kutip setiap pelajaran yang dapat kita pelajari. Bagi menghadapi hari hari yang mendatang

No comments:

Post a Comment

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...