Thursday, May 28, 2015

Kucing yang tak patut dikasihani



Masa mula mula dapat whatsapp dengan gambar kucing berdarah darah macam ni di tambah dengan nota kaki “ Kucing yang tidak patut dikasihani” menambahkan amarah dan dendam kesumat aku terhadap manusia manusia jahat yang suka menganiaya binatang. Huh. Memang binatang betul. Aku tanpa melihat gambar yang seterusnya terus ditenggelamkan emo yang tak terhingga dasyatnya sehinggakan aku menghentakkan penumbuk sulung ku di meja...
Lalu aku sambil mengalirkan air mata meneruskan lagi pembacaan ku dan melihat ke gambar yang seterusnya... ....

Dan aku membuka mataku dan melihat....................................

Ek eleh.......
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Sihat bugau rupanya kau ye..
huh... buat suspen je.. 
tidur atas cat rupanya...
hihihihihi
tokono den


tengok ni close up muka dia ni... saje je propa ye ko cik oren


Gambar : dari whatsapp group 

1 comment:

  1. kucing zaman ni pun ambil keje acting...

    hihi

    ReplyDelete

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...