Saturday, June 20, 2015

Ateh tak bangun tidur.....

Hari ni kat Melaka. Lepas bangun sahur terus sambung study.. Dah nak final dowh...

Masa sahur nampak ateh tengah tidur.. Pastu kul 6:30 aku bangun nak buang air.. Ateh bangun makan... Pastu hilang... Aku bayangkan mesti dia merayap rayap kat luar..

Sekali masuk bilik mak aku.. Dia tengah membuta... Pemalas nya.... Ateh...

Tengok ni.. Membuta...


Pastu masa aku nak kuar dia panggil... Hihi. Konon nak bagitau yang dia dah bangun lah tew

Tengok jam dah pukul 9 pagi.... Tak bangun bangun... Ateh ateh.... 

Sorry gambar gelap.. Mak aku ni pun manjakan ateh... Takit ateh takleh tdo kalau bukak langsir....

No comments:

Post a Comment

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...