Saturday, June 6, 2015

Firming body serum nivea... Terbaik..

Aku memang suka lotion. Serius kalau aku pergi mall.. Aku akan termenung depan kedai victoria secret, depan body shop, crabtree & evelyn dan seangkatannya. Kadang kadang gatal je nak beli, lebih lebih lagi bila time sales. Ni antara lotion yang aku paling suka...

Love spell dari victoria secret... Try lah beli... For sure husband korang cam nak cubit cubit je pipi korang....baunya mengancam dan sexy...


Crabtree & evelyn lak aku suka sebab memang best untuk emergency bila tangan korang kering sangat sangat... Tapi agak berminyak...


Yang ni aku suka packaging dia... Comel.. Kawan beli dari jepun


Kalau body shop pulak, try shea butter.. For sure korang akan tak nak tukar yang bau lain


Tapi bila korang try loccitane.... Hand cream... Serius korang dah tak nak guna brand lain .. Dia akan bagi instant effect ... Tapi pon berminyak...


Hah... Tapi setelah aku guna nivea ni.. Tak kisahlah instant white ke, extra white ke... Tapi ini adalah brand terbaik yang aku paling suka... Cuma dia tak kan bagi kelembapan yang segera... Tapi really take time... Senang absorb dan ianya kekal lembab sampai besok pagi... Faham ke apa aku cakap ni..

Contoh aku suka pakai sebelum tidur... Besok pagi aku pakai selipar... Kaki aku nampak cantik dan lembab....tahap memutihkan tu.. Aku tak sure... Pasal aku taklah gelap... Susah nak tengok tahap kebersanannya.. Cuma aku rasa bila tangan lembab, kulit cantik dan bersih.. Kulit akan nampak cerah... 

No comments:

Post a Comment

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...