Monday, June 8, 2015

Kuih Tart Gulung dan Kuih Makmur yang sedap

Masuk je pantry nampak note ni. wah rupanya diam tak diam dah nak dekat puasa... tak sabar rasanya.. menyambut ramadhan.. btw kat bawah ni saja je ambik gambar.. kot kot ada sesiapa nak beli.. dari abang despatch office aku ni.. 

aku dah pernah beli tahun lepas.. memang sedap.. tart nya lembut dan sangat gebu.. kalau masuk mulut macam cair je dan hilang dari tekak begitu sahaja dan kuih makmur dia memang sedap dan terasa kacangnya..... serius berbaloi... aku beli dua balang end up tak sampai raya dah habis...

ni rupa tart nenas nya.. agak besar jugak..


btw kuih makmur abang ni memang sedap dan famous kat office kitorang ni.. ni nak ambik gambar pon tinggal sebijik je.


tengok tu.. sampai habis dah sample.. jangan tak beli sudah lah ye..


Insyallah tahun ni aku mesti beli lagi.. selalunya aku kalau kat office ni sapa sapa je jual kuih raya, mesti aku akan order.. bukan apa.. nak support kengkawan cari rezeki halal.


No comments:

Post a Comment

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...