About Us

Thursday, May 17, 2012

BERSIH ialah seekor kucing?

Masa mula mula Kes Perhimpunan Bersih ni, Serius saya buat orang confuse. Setiap kali saya nak cakap pasal Isu Bersih mesti orang akan ingat saya cakap pasal kucing saya yang namanya Bersih... hihihi.. comel kan.. semua orang tahu dan kenal Sih aka bersih.. Sebab Saya sangat sayang Bersih...

Okeylah.. tak naklah komen sangat pasal Isu Bersih ni sebab hati saya tak cukup Bersih untuk komen Isu Bersih.. Tapi Bersih ke juga hati orang orang Bersih? Tu pun saya tak tau juga.. tepuk dada tanyalah selera. Okeylah saja nak share gambar kat bawah ni. Ambik dalam FB saya. Satu sokong Bersih dan satu lagi tak sokong bersih...
Hihihihihihi... Comel gak kan? Pasal isu Bersih ni siap ada yang berpuak puak dalam FB.. hihihi..



















Ni kucing saya bersih.. saya malas nak sibuk pasal bersih sebab diorang tak bayar gaji saya unutk komen dan blog pasal diorang.. tapi bersih saya bagi kasih sayang kat saya tau kalau saya cakap pasal dia.. comel bucuk bersih ni

No comments:

Post a Comment