About Us

Sunday, May 27, 2012

Hukum kurung kucing


Hi.. rasa lega tengok penjelasan ustaz Azhar Idrus... 



7 comments:

  1. ada masa dia pun nak bebas jugakkan..tapi bila perlu kena la kurung jugak...

    ReplyDelete
  2. ada masa kena lepaskan dan main ngn kucing hehehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah lega. lebih baik kurung dan lepas sekali sekala, daripada lepas sentiasa dan biar kucing kacau rumah jiran/ dilanggar kereta/ kena pukul dgn kucing lain.

    ReplyDelete
  4. Aku pun bela kucing..x pernah kurung..biar bebas je..tapi byk kene culik..ade jugak yg kene langgar dgn keta..aku rasa ok kot kl kurung..sekali sekali lps kan dlm umah main2 dgn dorg..risau plak aku dosa nnti..tapi aku x smpai ati nk lps kn lagi takut kne culik n kne langgar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu alasan kenapa org tua tak nak lepaskan kucing2 tu. Pada aku kucing tu pun makhluk tuhan mcm kita. Perlukan kebebasan. Mati dibanggakan, dibuang org tu dah mcm rutin.. Drp dikurung terus. Rasa berdosa lak

      Delete
  5. Org tua aku bela kucing. Semua dikurung. Tapi kucing tu bising dlm kandang. Aku pernah saran agar kucing2 jantan yg dah dewasa dilepaskan. Tapi risau kucing tu buat hal kat luar. Bila fikir lak kesian kucing2 ni terkurung.

    ReplyDelete