Tuesday, March 22, 2011

Fenomena Aneh Ikan Kerana Tsunami

Kejadian aneh dan misteri ini berlaku di persisiran pantai Acapulo, di Mexico. Pada mulanya mereka ingat itu adalah tumpahan minyak..tapi setelah diperhatikan dekat dekat ianya adalah sekumpulan ikan sardin yang berenang berhampiran persisiran pantai. Menurut nelayan tempatan, kejadian ni belum pernah lagi berlaku sebelum ini...
 Wah wah wah... nelayan ni tak menang tangan ye nak tangkap ikan ikan sardin... bak kata pepatah melayu musuh jangan dizari rezeki jangan di tolak
Terdapat lebih kurang 20 hingga 30 keluarga nelayan yang tidak melepaskan peluang yang sangat menguntungkan ini



 Tapi ada juga yang takut dengan kejadian misteri ini... Lihat di sana, yang sedang seronok berenang renang, semuanya berlari lari anak menyelamatkan diri...

Ini baru dilanda ikan sardin.. kita dah rasa takut . Ini kan pulak kejadian tsunami.. apa apapun yang berlaku ianya adalah kerana kebesaran Allah S.W.T

10 comments:

  1. ni petanda tsunami nak dtg la ni..

    ReplyDelete
  2. eee ,takut lah tgk ikan tuh banyak2 .cam ape je .huhu .

    ReplyDelete
  3. Hi ainnur, kita pon gelilah denga ikan tu, bayangkan kalau tengah berenang renang,
    tapi,budak degil dan hafzan kata macam nak berlaku sesuatu, kuss semangat, insaf rasanya..
    gt hans, kebesaran Allah memang takder tandingannya

    ReplyDelete
  4. ye asma.. tergezut jugak saya... tu semua memang ikan.. ikan sardin lagi

    ReplyDelete
  5. dapat tangkap semua ikan ni
    jual , export
    banyak untung ni

    (minda orang finance,banking)

    ReplyDelete
  6. intan,amboi.. mata duitan ye kamu

    ReplyDelete
  7. waaaaaa kumbang minat giler makan ikan sardin..nyum2.....cedap

    ReplyDelete