Saturday, March 5, 2011

Ohh... muffin

emm.. aku memang ada jual muffin. blog muffin aku ialah d'flour cottage. muffin aku memang sedap... (masuk bakul angkat sendiri ke) taklah... yakin ngan diri sendiri.. chewah... tapi tulah kalau tak sedap takkan ada org order. chewah. emm promote lak.. tapi yang aku nak cerita sekarang ialah muffin aku... yang dekat perut ni..tadi nak kuar gi jenjalan ... penat try baju.. niat hati nak pinjam baju adik... adik memang lah... bukan setakat muffin pon takder,,, jeleslah tengok badan dia.. muffin oh muffin.. tadi dok kat kedai makan.. tutup ngan handbag. nasib bek boleh cover ngan handbag besar... tapi sampai bila... nanti nak pakai baju wedding yang sexy(pergh berangan)....tapi ... tadi papa order rojak sepuloh ringgit balun je... macam tak bersalah je... sekarang ni... baru rasa bersalah... adoi... nak kena cari tips ni... hilang kan muffin...

No comments:

Post a Comment

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...