Saturday, March 12, 2011

Aku stalker ke... hihihi

aku nak mulakan entri aku ni dengan senyuman dan gelak gelak sumbing. hihihihi...


ok.. citernya  cam ni..aku ada dua orang adik ni. dia kembar.. nama dia musyira dan munira... ok.. yg munira tu toksah citerlah... mulut mcm bertih jagung tu.. rasa cam cair taik telinga aku kalau dengar dia bercakap.. lagi volume dia mmg maximum.. patutlah kengkawan dia gelarkan dia loud speaker.. keh keh keh... 


oklah.. ekceli aku mana tau nak tulis tulis dlm blog ni.. idup aku dulu  ialah fb.. pagi fb, petang fb mlm fb, makan fb... tido fb... aik?? tak kot.. mana leh tdo layan fb... hehehehe...


 btw bukan plak yg jenis update status segala bagai... yang aku tau dok main games je... sebut je game apa... semua aku main... ada gak yg aku main separuh jalan je.. eh... apa aku merepek ni.. aku nak citer pasal musyira kan??? ok.. mulanya aku tak tau pon dia ada blog.. ntah camner satu hari tu aku pon surf lah internet... dgn tak sengajanya aku terjumpalah blog adik aku ni... aku pon mulalah follow dia senyap senyap.. tiap tiap ari aku baca citer dia.. dia tulis pendek je.. tapi byklah rahsia aku tau.. mengumpat aku pon ada.. ngeh.. tak guna punya adik...tapi tiap tiap ari baca senyap senyap manalah tahan.. aku ni jenis suka menyakat.. last last aku jumpa dia... aku mmg tak leh tahan.. ( dengan muka jahat)


aku: kakak(panggilan kembar pertama), sape yang kakak suka tu.. 
pastu saper yang selalu cari pasal ngan akak tu( dengan nada kepochi tul)


musyira: mana kak long tau


aku: hihihi.. kak long  baca blog kakak..(serius dengan muka tak bersalah)


musyira.. kak longggggggggggg


then sejak peristiwa tu. memang aku benar benar jadi stalker.. adik sendiri je kot..... yelah.. dalam family dia ni perahsia... aku pon pelik semua tak nak citer... tapi rupanya dia ada cara lain tuk luahkan perasaan...


pesan pada musyi: thanks sebab set up kan blog ni... hihihi.. aku ngakulah ni bukan aku yang buat semuanya musyi aku hanya tolong tulis je... thanks kakak..alah.. mana ada kak long jadi stalker.. kak long caring lah.. hihihi... caring is lovinng


ok ni lah adik kembar aku.. in case kalau sesaper nampak dia kat mana mana, report kat aku tau

4 comments:

  1. best betul ada adik kembar kan... pg mana2 mesti org tengok2,jeling2,pandang2 .. :)

    ReplyDelete
  2. bib, memang best...kat sekolah dulu diorang asyik dpt hadiah je... jels tul tgk... tau tak setakat ni diorang tak penah berpisah

    ReplyDelete

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...