Saturday, March 19, 2011

Mummy Weiyda ohh Mummy Weiyda

YEEEEE HAAAAAAAA

Pagi pagi lagi aku dah sangat happy... Dikesempatan ni,
Nak ucapkan Thanks sesangat pada Mrs Weiyda sebab review kiter...

Oklah.. kalau hari tu aku jadi follower yang ke 700 kepada lekat lekit gal yang aku sangat suka..
Kali ni aku lagi sekali sangat sangat bertuah menjadi  follower yang ke 400 untuk Mrs Weiyda kiter yang sweet sangat

Buat Mrs Weiyda,

Tahukah awak bahawa kenyataannya kita suka blog awak bukan pasal penulisan awak pada mulanya. Sorry sesangat.... Peace

Tapi.....
Tahukah awak bahawa kita start follow blog awak pasal muka awak yang macam Pelakon Eja tu.. Serius kita suka tengok muka awak .. sweet sangat.. (ni bukan nak bodek pasal review kiter)He he he


Btw... kita ekceli suka sangat follow awak yang banyak sangat petua untuk kuruskan badan lah, perut buncit lah... Buat awak Mrs Weiyda, congratulation and  thanks for the appreciation...really love it.

kengkawan.. ni lah Mummy Weiyda yang sweet.. Mari... mari.. lawat dia pulak..di  Sini


3 comments:

  1. HEHEE...no hal dearrrr!! ekcelikan me tahu sesuatu yang jujur dr blogger kan!! kadang2 pujian itu mmbuatkan kita membangga diri so utk komen tu saya sukerr!! sbbnya kamoo mmbuatkan saya terpikir yang penulisan dala blog shayer harus dibaiki..tq dearr!! cayam kamooo!!

    pssstt: terkedu jap?? eja?? jauh langit dr bumi yangggg....adess!!

    "Tahukah awak bahawa kenyataannya kita suka blog awak bukan pasal penulisan awak pada mulanya. Sorry sesangat.... Peace" --> saya hargai ini yerp!! akan saya baiki..mekacih dear!!

    ReplyDelete
  2. Weiyda... cayam kamoo jugerr... hihihi..
    Btw, jangan salah faham lah.. kita tak ikuti penulisan awak pada mulanya saja...
    Tapi bila dah kenal blog awak, baru kiter perasan yg banyak info menarik yg boleh kita dpt.... tak kenal maka tak cinte lorr

    ReplyDelete
  3. hehe!! xde larhh..me open yerp..opss!! open minded bukan open lain..hehee..btw, nice sbb dpt jumpa kamoooo kat sini...hehe!! keep it up blogging ya dear!!

    hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    ReplyDelete

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...