Friday, March 25, 2011

AKU BENCI ***** BROADBAND...

Pernah tak sesiapa rasa cam nak campak broadband korang dalam longkang.
Malam ni aku yang penyabar memang tak boleh sabar
mentang mentanglah aku tanya bila aku punya kontrak habis?
takkan lah ko nak sabotaj aku.
boleh korang tanya lak tu.. 
cik, boleh saya tahu sebab apa cik tak nak gunakan perkhidmatan broadband kami lagi?
masa tu mood aku baik.. so senyum simpul simpul
tapi kalau malam ni aku di tanya...
aku pasti  akan jawab..aku tak nak guna broadband ni sebab .. 
pertama: sorry to say ur service is S**K
kedua: customer service korang KURANG DIDIKAN.


ok.. aku nak tdo.... Gud nite..

6 comments:

  1. pernah rasa mcm tu....

    pening laa..time nak guna..line lembab..ishhh

    ReplyDelete
  2. Kalau ikut bilangan bintang, ada lima.. Maxis? Wimaz? Hahaha!

    ReplyDelete
  3. mmg mcm haram...skang ni ok je la duk uk...tenet laju...bln 6 ni blk msia, konpem jd mcm kucing dlm gamba tu...haha~

    ReplyDelete
  4. beruk band sara dah rosak

    kene beli baru
    !.!

    ReplyDelete
  5. samalar dear!! pernah guna sebulan pastu terus pi potong sbbnya lembap cam siputtt..siput lagi laju kottt..dia de ty nape nak potong, terus cakap sbb line dia mmg terbaik arh sampai xleh masuk website..pahtu siap ty lagik skrg pakai apa...dgn bangga diri jawab..i pakai streamyx..laju..xde buffering pom..pahtu diorg cebikk..hehehe

    tp hade mak kesahh?? bulan2 bayorrr tp tenet xleh masuk..nyampah kan!!

    hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    ReplyDelete
  6. Emm.. ramai rupanya yang tak puas hati ngan beruk band kan?? tulah.. terfikir nak consider streamyx... ni kat kedai mamak ni.. isyy.. zalim lah broadband

    ReplyDelete

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...