About Us

Wednesday, March 30, 2011

Diet dengan SANDWICH SUBWAY ??



Diet dengan Subway? First time dengar ke?? Atau korang dah lama tau .. aku yang ketinggalan…atau aku yang ter advance.. oklah.. apa yang aku maksudkan ialah Sandwich Subway.. Aku pun pada mulanya tak tau yang makanan kegemaran aku ni sesuai unutk diet.. dah banyak masuk dalam perut aku ni pun, aku masih tak tau yang ada orang dah kurus dengan hanya mengamalkan sandwich dari subway ni.. sehinggalah.. pada hari ini… apabila aku membelek belek calendar yang aku dapat awal tahun dulu…

Tengoklah pilihan sayur sayurannya.. kita boleh pilih semua kalu mahu.. sampai tak muat mulut jadinya dek kerana sayur je



kalau sesiapa tak tahu rupa restorannya..

sedap kan... nyum nyum nyum

Di mukasurat terkahir,  dinyatakan bahawa ada seorang lelaki yang beratnya 193 kg telah Berjaya menguruskan badannya dengan menukar gaya pemakannaya kepada diet SUBWAY.. Nama mamat tu ialah Jared Fogel. Dengan hanya memakan sandwich Subway samada roti putih atau roti gandum  bersaiz 6 inci  dan menjadikan aktiviti berjalan sebagai rutin beliau telah Berjaya menurunkan berat badannya sehingga 86 kg… Beliay juga menyatakan bahawa Subway Berjaya menyelamatkan kehidupannya dan tak tau macam mana nak balas jasa Subway( aku rasa dia dah balas pon dengan beli sandwich Subway yang mahal ni) wah.. impress kan .. macam senang nya dia turunkan berat dia sebanyak 107 kilo…..
Jom Makan Subway . Kalau ada sesiapa yang nak keterangan lanjut pasal Sandwich Subway ini  sila klik link ini

psst: gambar adalah ihsan dari MISZ GOOGLE

1 comment: