Monday, March 14, 2011

gelaklah... please....please

Heloo... Assalamualaikum...

Memang lah hari ini aku masih holiday mood.. waktu bekerja mcm ni masih sempat lagi aku nak online... dasattt betul.. btw... oleh kerana hari ni first day kerja selepas beberapa hari cuti... asyiklah aku ni bercakap... lagi gelak gelak.... tapi kan aku memang jenis suka gelak tau... sikit sikit gelak .. sampai orang meluat... emmm. benda tak kelakar pon gelak... pelik ke?? tapi kdg kdg aku gelak pasal tak tau nak komen apa... tapi tak sampai hatilak aku nak hampakan hati org yang bersungguh sungguh bagai bercerita... emmm.. tapi ada gak menyalahertikan perbuatan aku tu.. dia orang rasa irritate sangat... ingat aku ketawakan diorang kot... emmmm.. tak tau ke ada banyak benifit tau ketawa aka gelak ni.. hihihihihih huhuhuhuhuhu hahaahahah


Source: Tumblr
ok... walaupun ada gak tanya  : Woi GILAK ka???/takpelah..... asal kan gue nampak mudoooo... cayalah....  ;)

No comments:

Post a Comment

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...