Monday, March 14, 2011

Sayu

Mood hari ni: Sayu

Sayu kah aku kerana hari ni pagi pagi lagi kena bangun dan bersiap unutk pulang ke KL dan meninggalkan Bumi Hang Tuah yang indah ni
Sayu kah aku kerana terpaksa meninggalkan adik aku yang sedang lena di ulit mimpi.. ohh comel nya kau ketika tidur
Sayu kah aku kerana rindukan mama ,papa dan nenek… misss u so muchhh
Sayu kah aku kerana terpaksa meninggakan popoy ,Mok dan juga Sih yang mengiau ngiau tak merelakan kepergianku
Ohh.. Rupanya aku sayu malas nak pergi kerje…
Ohh.. beratnya hati ,sayu nya hati untuk jumpa bos ku yang comel setelah empat hari aku meninggalkannya..
Ohh… pemalasnya  aku ni yee
Ohh… Monday blues… kau memang jahat…..

No comments:

Post a Comment

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...