About Us

Saturday, March 5, 2011

Ayat Ruqyah

Hari ni, tiba tiba adikku menangis... sedih sangat sehingga tak tertanggung rasanya penderitaan yang di tanggung.Katanya tak boleh nak belajar. Katanya kadang kadang dia menangis malah kadang kadang ketakutan tu menghantuinya. Memang aku tau... adikku itu di ganggu makhluk halus. tak sangka kawan yang dianggap saudara tu sanggup menikam dari belakang. kesian aku lihat adikku. Tapi rasanya kali ni dia memang  dah tak tahan. Selalunya aku cemburu pada ketabahannya. Tapi dia tetap manusia biasa kan... Seteguh mana hatinya, sekuat mana keimanannya.. tetap juga terkucil bila terleka. Aku hanya mampu berdoa agar segalanya berakhir dengan selamat. Insyallah mungkin besok akan ku bawa dia bertemu ustaz yang pandai mengubat.Lihat.. dia masih menangis... Ya Allah... berilah dia ketabahan untuk menempuh dugaan Mu.Ya Allah... Di saat aku menulis ini, iye... ditemani alunan ayat Ruqyah.. Yang dikatakan mampu melindungi orang yang terkena penyakit, seperti panas karena disengat binatang, terkena sihir, dan yang lainnya... Insyallah... Allah pasti membantu orang Yang teraniaya. Amin

2 comments:

  1. salam...
    mekasih kongsi ilmu yg bermanfaat...

    ReplyDelete
  2. Sama sama Pak Long. Insyallah kalau ada ilmu yang bermanfaat , sama sama lah kitaberkongsi..

    ReplyDelete