Sunday, March 13, 2011

Popoy yang bucuk , Sih yang bersih ,Mok yang ngader

Tiba tiba je kul 4.30 pagi adik aku wana kecoh kecoh,....Rupanya kucing kesayangan kami si popoy ni buat hal... dia dah ehem... ada hati nak tdo ngan adik aku.. habis cadar kena ehem dia... popoy ni memang manja sket.. malam suka nak tdo ngan kitorang... kucing jantan yg malas nak kemas diri... susah gila nak ajar dia ehem kat jamban dia sendiri,,, tapi now dah ok dah cuma sekarang dia tak pandai cebok sendiri je...ok... kitorang pon halau dia dan tutup bilik..

Pagi ni, aku dgn segarnya bangunlah nak hirup udara pagi... tetiba je popoy manja manja... sblm sempat aku pegi dapur , dia dgn lajunya keluar dan mengesel.... dalam hati aku dah agak dah ni mesti ada hal ni...
hahhhhh... memang betul si popoy bucuk ni... habis satu dapur bau ashemmm.... dia ehem bukan kat dlam tray tapi kat tepi tray.... trus... pagi ni kitorang bekerja keras....


Popoy bucuk yang comel


Ni lak yang hitam putih ni.. si sih... nama penuh bersih... oh... memang dia bersih... hidup dia make up je.. jilat sana jilat sini... sentiasa bersih
Ni hitam betul kan.. sampai tak dpt beza  yg mana satu beg yg mana satu dia.. hihihi ni namanya mok... dia manja sangat.. hobby suka gigit jari orang.. dah macam ketagih dah aku tengok... selagi tak bagi... selagi tulah dia pressure kita... ikut je kita mana pergi.. nenek aku panggil mak itam... hihihihihi

4 comments:

  1. Ala chomel-chomel kucing dia. Ala geram la pulak tengok, rasa cam nak gigit. Hmm...

    ReplyDelete
  2. Gen, geram ke... hihihi.nasib bek kucing tu takk jumpa gen, tak pasal pasal kena gigit

    ReplyDelete
  3. Auch bei Dir werden Katzen verwöhnt!
    Liebe Grüsse
    Hanspi

    ReplyDelete
  4. http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/2011/03/introduce-my-followers-yg-ke-400-credit.html

    Thanks dear being my 400th followers..appreciate itt!!

    ReplyDelete

Every Journey Is Unique

 There is someone who says, 'Being pregnant at this age (in my 40s) is exhausting,' and I ask, 'Is it true?' She responds, &...